torsdag 7 februari 2008

Vem blir nya Terminator?

Det går mycket rykten om vem som skall spela Terminator i den senaste uppföljaren (IMDB).

Det som är helt klart är att en av mina personliga favoriter Christian Bale (IMDB) kommer spela John Connor men rollen som cyborg står fortfarande "ledig". Regissören McG nämnde senast i en intervju att Josh Brolin (IMDB) är väldigt intressant.
Jag är ganska säker på att han kan mantla rollen som både snäll och mindre snäll plåtburk, tyder dessa namn på att denna film kommer bli bättre än senaste som floppade rejält?

Mer info finns på WorstPreviews

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som tyckte att T3 var bra...
Kan varmt rekomendera Sarah Connor Cronicles för er som missat den. Går i USA nu, 4 avsnitt har sänts. TV3 ska tydligen ha köpt rättigheterna och börjar sända i vår.

Den av många sa...

T3an tyckte jag var sämst i serien och jag har sett några avsnitt av S.C.C och dom var riktigt B. Tror mer på den nya filmen faktist!