fredag 15 februari 2008

Indiana Jones 4 - Trailer äntligen uppe!

Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull (IMDB)

Det är fredag, jag åker till jobbet om 10 min (06.00), jag är dödstrött men jösses vad pigg och glad jag blev när jag såg att det äntligen kommit en trailer på Indiana Jones 4!
För er som inte hängt med den senaste tiden så är det återigen Harrison Ford som spelar Indy och andra stora skådisar i filmen är Cate Blanchett och Shia LaBeouf.

Det har gått lite rykten om att filmen på något sätt skulle handla om Roswell-incidenten i New Mexico 1947 (Den påstådda UFO-krashen) och den teorin blir väl på något sätt bekräftad i trailern (1.25min in) där Cate tappar sina glasögon på en sak där det står "Roswell, New Mexico" och "1947" på.

Väldigt populärt nu med återupplivningar av gamla klassiker såsom Rocky, Rambo och nu Indiana Jones. MED originalskådisarna, det är imponerande. Det roliga är att Rocky och Rambo fått helt ok kritik och även om jag inte sett Rambo än så är jag nästan säker på att den är bra. Skall Harrison också lyckas precis som Sly?
Och vad kommer härnäst? Polisskolan 28 med Hightower´s comeback? Den Onde, Den Gode (Den uråldrige?) och Den Fule Part 2 med Clintan o co.?

Trailer finns nedan!

Inga kommentarer: